Sabam op de rooster

Maandag 4 juni 2012 — In de allereerste pilootaflevering van eventplanner.tv praat Kevin Van der Straeten van eventplanner.be /.nl met Christophe Depreter, CEO van Sabam, over het steeds dieper wegzakkende imago van de auteursrechtenvereniging.

Zowel Buma/Stemra in Nederland als Sabam in België komen de jongste jaren met de regelmaat van de klok negatief in het nieuws. Het vertrouwen in de auteursrechtenorganisaties is ver zoek. Hoe moet het nu verder? Waarom stelt Sabam zich vaak op als Gestapo in plaats van als partner? Waarom zouden we nog één cent betalen aan een organisatie die de bal zo schijnt mis te slaan? Op al deze vragen antwoordt Christophe Depreter, CEO van Sabam in een openhartig gesprek. Hij nodigt daarbij de sector uit tot dialoog.

Ben jij overtuigd van de 'nieuwe' Sabam? Ontdek het in deze eerste pilootaflevering van eventplanner.tv.

Over eventplanner.tv
eventplanner.tv is een online tv-zender voor organisatoren en opdrachtgevers van evenementen. Prangende interviews met opiniemakers uit het evenementenvak, boeiende reportages over actuele topics, de meest populaire trends en het laatste nieuws rechtstreeks op je computer, iPad, smartphone, .... We ontdekken ook nieuwe locaties, event-gadgets & technologie, spectaculaire activiteiten en de nieuwste eventconcepten.

Over eventplanner.be /.nl
eventplanner.be /.nl is al 10 jaar hét online vakblad voor de Belgische & Nederlandse eventsector en is uitgever van het boek EVENTS. De website, nieuwsbrieven en nu ook het tv-kanaal vormen een inspiratiebron voor organisatoren van evenementen, (bedrijfs-)feesten, festivals, congressen, ...

TIP voor de redactie: plaats de video
Plaats de video ook op jullie website. Gebruik daarvoor onderstaande embed code.

<iframe allowFullScreen allowTransparency="true" class="video-player" frameborder="0" height="432" id="vzvd-1000151" name="vzvd-1000151" onload="this.contentWindow.postMessage([this.width, this.height], '*')" src="http://video.eventplanner.tv/1000151/player" title="video player" type="text/html" width="768"></iframe>